onsdag 1 april 2015

Nu är det vår...

 .. och då hägrar mer än bara gräs och lata dagar i solen. Med våren kommer flyttfåglarna o vi vet ju alla vad de håller på med i träden. Själv har det inte blivit så fett på den fronten de senaste åren. O vad är det för mening med att vara okastrerad om man inte får ha lite roligt. Men nu äntligen har jag hittat en man som lovar att det ska bli action av. Därför har jag bestämt mig för att dra vidare. Jag har visserligen hört att brudarna står i kö söderut för en snygging som mig men jag kan säkert klämma in några till :-D så om du känner någon som är sugen så kan den slå min nya ägare Karl-Inge Karlsson, Tollarp, en pling på 044-325138.
Elveligutten


 Vi vill tacka för de år vi fått med Elveligutten och önskar honom och hans nya ägare lycka till med avelskariärren.